Vijan

Made by you! Made by me?!

Pár héttel ezelőtt Bécsben nyaraltam és megláttam egy üzletet, azzal a névvel, hogy “Made by you”. Kerámia cuccok voltak kitéve az ablakába, úgyhogy, gondoltam egy sajátkész0tésű, úm. “handmade” tárgyakat tartalmazó bolt, s gyorsan megjegyeztem magamnak, hogy hogyha lesz időm, beugrok egy kicsit, lássam, mit csinálnak az ausztriai kollégák:D.

Egyszercsak lett időm, beugrottam, és az első benyomásom az volt, hogy kávézóba vagy teázóba tévedtem be. A helység tele volt asztalokkal és emberekkel az asztalok körül, és étlap-szerűségekkel az asztalokon. Aztán, ahogy kicsit jobban körülnéztem, megláttam a fehér, üres kerámiákat a polcokon, a sok festéket, a kagylót. Rájöttem, hogy az asztalok azért vannak ott, hogy legyen min dolgozzanak az emberek, az embrek azért vannak ott, hogy dolgozzanak, és elkész0tsék a saját konyhájukba az egyedi sótartót, gyümölcsös tálat, bögrét, stb. Ja, és az étlap-szerűségeken valóban tea volt meg kávé, azért hogy alkotás közben mégjobban érezd magad. 

Naagyon, nagyon jó ötletnek tartom: ott megveszed a 200 féle kerámia közül valamelyiket, vagy akár többet és, a rendelkezésedre álló színekkel és a nagyon sokféle, bemutatott technikával kifested, leglazúrózod, ők 3 nap alatt kiégetik, és mehetsz utánna :). Kéne egy ilyen Kolozsvárra is.. Mit szóltok hozzá?

Reklámok
This entry was published on szeptember 5, 2011 at 9:39 de.. It’s filed under Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

3 thoughts on “Made by you! Made by me?!

  1. Román Ilona on said:

    Szia Janka! Kitűnően hangzik, támogatom az ötletet! Anglia legtöbb városában is van legalább egy e ritkaságszámba menő üzletekből, és felnőtteken kívül gyerekek is imádnak ott lenni, és akár ajándékokat is készíteni barátaiknak. Szülinapi zsúroknak is helyszínül szolgálhat egy-egy ilyen hely stb…
    Hajrá, drukkolok Neked!

    Puszi

  2. Ágó M. on said:

    Pont, amikor azt hittem, ez az oldal nem válhat szívmelengetőbbé, rákattintottam legutóbbi linkedre és a látványhoz egy dal is társult: Coldplay-The Scientist. Egy picit elállt a szavam 🙂

  3. Szia Janka 🙂

    Egyébként Bukarestben es Budapesten is találsz Madebyyou partnercégeket.
    http://www.madebyyou.ro/
    http://madebyyou.hu/
    Egyszer egy porcelán bögrét festettem én is a Kreatív Hobby egyik üzletében (Üllői 18 sz.) .Mégegyszer gratula az ékszereidért. Zseniálisak, habár a kép minősége is sokat nyom a latban. 😛

Vélemény, hozzászólás?

