Vijan

Játék: indul!

Kedves látogatóim!

Arra gondoltam, hogy ha már a facebook által ennyien “megkedveltétek” és látogatjátok és közzéteszitek a blogomat, ideje lenne már valakinek beszereznie egy Vijan-cuccot. Hogy hogyan? Hát nyereményjátékkal!

A játékra a képen látható gyűrűtartót ajánlom fel a jövendőbeli nyertesnek, illetve (hogy ne álljon majd üresen a gyűrűtartó) az egyik gyűrűt 30%-os kedvezménnyel veheti majd meg (ez természetesen opcionális)!

És hogy az se búsúljon, aki nem nyert: mindenkinek, aki játszik 10%-os kedvezményt ajánlok fel a következő rendeléséből, legyen az bármikor:)

A feladat mindössze annyi, hogy “like”-oltok a facebookon (a blogon az oldalsó sávon ezt megtehetitek) és közzéteszitek vagy ezt a bejegyzést, vagy a facebook oldalra kitett képet minden ismerősötöknek, illetve írtok ide egy megjegyzést, vagy a “falam”-ra, hogy szeretnétek játszani.

A játék mától, vagyis 2011. szeptember 16-ától 2011. október 1-én éjfélig tart. A nyertest 2011. október 2-án, vasárnap reggel sorsolom ki, és itt meg facebook oldalamon fogom közzétenni.

Jó szórakozást és szép napot nektek!

Köszönöm, hogy olvasgattok, nézegettek!:)

(a gyűrűtartó: kartonból, fonalból, kötélből)

This entry was published on szeptember 16, 2011 at 5:59 du.. It’s filed under Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

6 thoughts on “Játék: indul!

  1. szia, na, én beléptem a játékba 😀 várom a következő bejegyzést, illetve az október 2-át!

  2. na, en is, en is!!!! 😀

  3. Vámossy Brigitta on said:

    Szeretnék játszani.

  4. Kitettem a játékot a falamra, szeretnék játszani, nagyon tetszik a gyűrűtartó és szükségem is lenen rá!:)

  5. Nagy Erzsébet on said:

    Lájkoltam, megosztottam! 🙂 Nagyon szeretném megnyerni, szuper kivitelezés, nagy hasznát tudnám venni! 🙂
    Üdv: Nagy Erzsébet 🙂

  6. Zsaaaan te smekker vagy .na beszalltam enis ,vigyazz, mert ha nyerek ,megveszem azt a hosszu gyurudet is (:

Vélemény, hozzászólás?

