Vijan

Az első

Íme eljött Advent első vasárnapja is 🙂. Bár igaz, hogy már a tegnap, vagy még azelőtt el kellett volna készítenem, de hát csak ma sikerült. És mivel szerintem eléggé jól sikerült, megosztom veletek, hátha insipirálom azokat, akik még nálam is rendetlenebbek, és még nem készítették el az adventi koszorút.

 

 

Elkészítés: vettem egy vesszőkből álló koszorú-alapot (vettem=kivettem a szekrényből a tavalyit :D), körbetekertem alufóliával és ráragasztottam, meg rá gombostűztem az ezüst színű gombokat és a négy gyertyát.

Remélem nektek is tetszik. Kellemes vasárnapot! 🙂

This entry was published on november 27, 2011 at 6:52 du.. It’s filed under Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Vélemény, hozzászólás?

