Vijan

Madárkák

ImageNem tudatosan festettem bele a madárkákat, sőt, tulajdonképpen nem is festettem bele. Csak most, miután elkészült ez a pár szürke árnyalatokban pompázó fülbevaló, asszociáltam az alsó részre festett mintához a madárkákat :). A fém részeket a fülbevalón fekete színű fémből raktam össze, vigyázva arra, hogy nehogy elrontsa valami véletlen folytán bekerülő szín ezt a jóleső, szürke nyugalmat. A két parafa-rész felé egy áttetsző gyöngyöt fűztem. 

A fülbevaló hossza 9.5 cm (mivel parafából készült, nagyon könnyű!), ára pedig 18 RON

Kedveseim!! Ezt a fülbevalót csak április 6-a után bocsátom áruba, addig viszont, ha tetszik,  le lehet foglalni. 

Megrendelhetitek itt: http://www.breslo.ro/Product/Pasari—Cercei_573363

Két kép, fordított sorrendben,  a fülbevaló készüléséről 🙂

This entry was published on március 5, 2012 at 8:15 du. and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Vélemény, hozzászólás?

